Kiirettä on pitänyt, mies on kylässä ja on ollut niin paljon muuta etten ole ehtinyt juuri nettiin. Huomenna lähdetään Helsinkiin, joten päivityksiä luvassa vasta loppuviikosta kun palaan kotiin. Tässä kuitenkin parin päivän oleellisimmat:

Hampaat-käskyä otettu miehen kanssa 2x päivässä niin, että pentu pöydälle, ensin minä katson, palkkaan, sitten mies katsoo, minä palkkaan. Pentu on tosi hienosti. :) Nyt pitäis pikkuhiljaa saada lisää väkeä mukaan treeneihin.

Vauhtiluoksetuloja ulkona, mies jää pitämään pentua kun minä hilppasen karkuun. Pentu alkaa säälittävän kiljunnan, kun pitäis jäädä tyhmän äijän kanssa ja mamma pinkoo karkuun, kauheaa! Tulee arvatenkin tuhatta ja sataa. Kokeiltiin että mies juoksee karkuun, hyppii, hihkuu ja pomppii ja lopulta kyykistyy (niin kuin mä teen ja pentu roikkuu riemuissaan mukana), ja pentu painautui mun jalkoihin "äiti katso, hullu mies!" -ilme naamallaan. Revettiin nauramaan. Okei, se on siis mun perään kuten jo arvelinkin, mutta ehkä vähän liikaakin... sisälläkään se ei suostu nukkumaan miehen jaloissa, jos mies istuu tässä ja mä teen muita hommia, niin pentu pyörii mun perässä ja tulee pöydän alle nukkumaan vasta kun mä istahdan koneelle. Yritin sanoa sille että ne on ihan yhtä hyvät jalat, ja veinkin sen pari kertaa sinne, mutta ei pysy ei...

Maahan menoa ollaan otettu useita kertoja päivässä, aina vaan edelleen se viisi toistoa kerrallaan, ja tänään aamulla se tarjosi sitä jo ihan hyvin. Kiva että edistymme. Olen silti edelleen miettinyt mikä ihme siinä tökkii, mutta ehkä se tästä suttaantuu.

Katsekontakteja on otettu pari sarjaa, vaadin vähän pidepää kestoa jo.

Mies kantoi sen viime yönä kokeeksi kuselle. Mä kävelin siis mukana kyllä, mutta pentu oli miehen sylissä. Antoi kyllä ottaa ja oli ihan ok, mutta korvat lintassa ja kaikin puolin aika epävarman oloisena. Saa nähdä saako äiti Helsingissä viedä sitä lainkaan ulos, antaako se laittaa remmin, saati ottaa syliin.. he kun eivät ole vielä kertaakaan tavanneet. Tehköön sitten sisällä paperille, mulla on iltamenoja ja äippä on varattu lapsenvahdiksi. :D

Pennulla on matolääkekuuri päällä, Axiluria kolmena peräkkäisenä päivänä. 250mg tabletteja, pentu painaa n. kuusi kiloa, mutta annoin sille puolitoista tablettia eli 7,5kg annoksen. Kuulemma mieluummin ylä- kuin alakanttiin. Tabletit menee helposti, annan ne aamulla ennen kuin se on saanut mitään ja pentu on niin nälkäinen että söis ne varmaan paljaalteenkin, jos en laittais maksalaatikkoa kyykipojaksikaan. :D