Me ajettiin tänään metsään. Siellä oli huisin hauskaa. Mä juoksin kovaa, hypin, pompin, loikin, kaivoin, pulahdin ojaan (se oli vahinko, ups), härkin mammaa, juoksin, hypin, ja lopulta läähätin kieli maassa roikkuen. 40 minuuttia me siellä oltiin.

Mammalle kävi vahinko. Ja mä pelästyin kun se alkoi kiljua ja sitten kiroilla. Tumpelo.
arvoitus001.jpg

arvoitus002.jpg

Mä yritin sanoa, että ole ny urhea ja lopeta toi typerä itses kuvaaminen, ja leiki vaikka mun kaa. Leikki piristää, kukaan ei voi olla onneton leikin jälkeen!
arvoitus003.jpg

Tajushan se lopulta.
arvoitus005.jpg

Mä kyllä yritän kovasti ymmärtää, mutta jotkut sen jutut menee aina vähän yli mudinpoikasen käsityskyvyn. Kovasti se oli innoissaan ja suuttu kun mäkin tulin kovasti innoissani katsomaan mitä hemmettiä se tekee. Mun mielestä toi on paskapussi, mutta nyt se sisältääkin kuulemma suuren aarteen. Ihmiset...
arvoitus004.jpg

Päivä otti mudinpoikasen voimille.
arvoitus006.jpg

Selitykset tulee myöhemmin, niitä odotellessa arvauksia saa esittää ;)