Treenattu siis aamulla 10x ja illalla tota pätkää ennen viisi toistoa, tossa toiset viisi. Lisäksi joskus ihan muinoin otettu muistaakseni 10x tai vähän enemmän, mutta siitä on viikkoja ellei yli kuukausi. Hitto kun en jaksa kaivaa, täällä blogissahan se varmaan lukee. :P

Sivulle tulo on sillä hyvin vahva, lisäks se on oppinu sekä keittössä tiskatessani että tässä läppärillä istuessani tulemaan ihan tiiviisti mun jalkoihin/yleensä jalkojen väliin. Olen varmaan tiskatessani lässyttänyt sille ja se otti sen vaan siitä, ja aika usein etenkin tässä läppärillä istuessani se tulee jalkoihin kysymään neuvoa kun ovella kolisee/rotat kolistelee/tms, ja saa pöydältä namia jos pysyy hiljaa. Eli sillä on jo vahva kokemus siitä että jaloissani on hyvin kannattavaa olla.

Tässä vielä tää yks vanha kuva, leikkieteentulo.jpg
leikkieteentulo.jpg

Eli se tyrkytti mulle lelua ja tunki sen vahingossa mun jalkojen välistä kun en ottanutkaan sitä käteen, ja tossa katselee hölmönä että sinne tippui mun selän taakse, väärälle puolelle. :D Läheisyys itsessään ei oo siis mikään ongelma sille, ja varmaan siksi noinkin vähällä treenillä se tulee jo noin lähelle. No en minä tiedä miltä toi kokeneempien mielestä näyttää, mutta omasta puolestani voin sanoa että sivulle tulon kanssa takkusi huomattavasti enemmän ennen kuin se alkoi yhtään sujua, eli on tää ainakin paljon nopeemmin alkanut.

Videoon. Hemmetti kun alan taas kimittää lopussa, älkää kuunnelko äänien kanssa!! Ei siinä kuulu ku naksuttimen klikklikklik ja sitten mun määkimistä ihan viime sekunneilla. Lopuksi heitän sille kasan nappulaa lattialle. Niin joo ja tarkotuksella vammailen kolmannen (?) jälkeen kauemmas, kun huomasin että ollaan niin lähellä kameraa että kohta ei näy enää mitään.Vähän toi nyt on tollasta sähellystä vielä, pentu on ihan lentoon lähdössä, mutta hei, me vasta aloitettiin aamulla... :D