Kävelimme keskustaan hakemaan autoani. L alko loppumatkasta vammailemaan ja yritti kerran pyrkiä syliinkin! Sitä se ei oo tehny moneen viikkoon. :D Maanittelin kuitenkin että ei oo enää pitkä matka, jaksa ny vielä vähän kävellä. Pari ohitusta, frolicit edelleen on turhan blah, saan tosissani houkutella jotta malttaa keskittyä namiin eikä koiraan. Muuten kyllä ihan ok, ei juuri pelänny eikä mitään.

(Edelleen ohituksemme on luokkaa "vieras koira vähintään2-3m päässä menossa esim t-risteyksessä eri suuntaan", ei todellakaan mitään puolen metrin päästä kapealla kadulla nokakkain ohi. Sanon kyllä sit ku nää muuttuu :D)

Sit koira autoon ja ajeltiin metsään, ihan uuteen paikkaan. Ajattelin mennä katsastamaan paikallisen pk-yhdistyksen kentän vihdoin, ja sitä etsiessämme jalkauduttiin kun sopiva kohta löytyi. Alkoi jo hämärtyä, kello oli yli kolmen. Jooei, se ei sit ollut sopiva kohta. L pulahti nimittäin hyvin pian jäihin valtavaan ojaan! Pääsi se sieltä itse ylös, mutta kastui litimäräksi kaulaa myöten. Sille tuli vipinää kinttuihin sen jälkeen, juoksi ihan hulluna mun ja auton väliä, tais tajuta itsekin että hää tahtoo autoon lämmittelemään?

Ja sitten. En tiedä mikä helvetin älynväläys tää oli. Mä olin jo ihan unohtanut että se kastui, puhuin välissä puhelimessa ja kaikkea. Aloin treenaamaan autolla! :S Narulelulla leikittämistä, parin asekeleen seuraamista, yksi käskystä istuminen. Vähän se oli jotenkin vaisu. Ihmekö tuo, varmaan sillä oli kylmä, ääliö! Yritin saada sen hakemaan heitetyn lelun mulle takaisin, mutta ei hakenu, ei niin millään. Lopulta vaihdoin narulelun hanskaani ja heittelin sitä, ja sain sen kerran tuomaan sen mulle takas. Siitä suuret kehut, loput namit ja vihdoin sinne autoon. Vittu mikä sankari minäkin olen, perusasiat pitäis olla jo hallussa. Älä treenaa jos koirasi on pudonnut joulukuussa avantoon!

Ajeltiin sit kotiin. Ja nyt mietin lähtiskö sitä ajelemaan Hesaan vai ei. Voi helvetti kun osaa olla vaikeeta. Tämä viikonloppu ja seuraava viikonloppu (messari) on vähän niin ku vaihtoehtoisia keskenään. 19.12 olen ainakin menossa. Menenkö nyt? Vai viikon päästä? Vai en kumpanakaan ja vasta sitten kolmen viikon päästä? Tai kaksihan siihen enää on...