..hieman taas vituillaan. Joo.

Oltiin parikymmentä minsaa lenkillä. Ihan saatanan kylmä, -15 näyttää mittari. Yhdessä vaiheessa kadulla meidän perään ilmestyi mies. Tyhjästä. Pennulta ei jäänyt huomaamatta, se kommentoi raivoisalla murinalla. Vaiensin koiran - hyvin se aina ottaa mun mielipiteen huomioon ja tukkii kyllä välittömästi turpansa pyynnöstä. Pälyili silti edelleen äijää, ja muakin alkoi vähän ahdistaa. Seuraakohan se meitä?

Ei seurannut. Haha.

Tiedän, että 5kk ikäinen mudilapsi murisee silkkaa epävarmuuttaan. Mä olen silti kiitollinen tosta äskeisestä hyisestä murinasta. Jos se äijä olis ollu joku raiskari, se olis taatusti vaihtanu mielensä Luksin mielipiteen kuultuaan...

Halusin koiran joku puolustaa. Itse asiassa mä toivon että se pysyy just tollasena. Saa sanoa brrrrrr pimeällä kaikille oudon näköisille tai yhtäkkiä lähellemme ilmestyneille tyypeille. Saa ilmoittaa, että hei, tuolla on JOKU. Jos kuitenkin sanon hiljaa! ja että höppistä, se ei oo kyllä mikään ainakaan sulle, koira sulkee välittömästi ja kertakiellosta suunsa. Mitenköhän mä opetan sille, että käskystä saa alkaa uudestaan murisemaan ja räyhätä ihan tosissaan? "Pure"? "Puskii"? Aion opettaa sille ainakin komean haukun, toi pure vois olla hauska käsky. :D