Ollaan siis tänään käyty vissiin 6 kertaa ulkona 2-10min per kerta. Kusilenkillä korttelin ympäri tai vaan oman talon nurkalla. Siellä on aivan tappoliukasta ja pentukin on jotenkin vaisu. Mä onnistuin äsken niksauttamaan selkäni, liekö pentukin liukastellut pahasti päivällä kun se on nyt tosiaan tosi varovainen. Laahustaa ku mikäkin vanhus. Toisaalta sisällä se kyllä riehuu ihan hulluna... ehkä se tajuaa vaan varoa jäätä?

Ei huvita edes treenata. Kai sille pitää kohta syöttää iltapala palkkana jostain, on meinaan aika lentoon lähdössä koko elukka. Paikallaoloa olis voinu ottaa, mutta ei tossa mielentilassa kyllä kannata ruveta. :P

Ja huomenna tai viimeistään ylihuomenna vissiin pakastuu taas, sitten vasta liukasta onkin!

----

Otettiin nyt sitten kuitennii.

10x sivulle tulo, minä hiljaa, naks ja nami oikeasta paikasta ja käännyn taas karkuun. Kokeilin astua taaksepäinkin, pentu ei peruuta vaan kääntyy välissä ympäri. Sama sivulle astuessa. Noo, näistä ny tuskin tarvii vielä murehtia. :D

5x paikalla pysyminen, tai olisko niitä tullu vähän yli viisi toistoa kun videollakin on vissiin just 5kpl. Yritän aina siirtyä niin että näkyisimme kokonaan ruudulla, mutta ei.. no, ehkä on hyvä vaan että näette vaan pennun, ette minua. :D

Saa siis 2-3 namia "pysy" ja "ok"n välillä. Tossa mä muistan palkata tarpeeks nopeesti ja alas, mutta se ehtii silti vähän nykiä palkkaa vastaan. Ja viimeisenä vissiin (?) ihan pätevä sivullaolo. Tai noin tiiviiksi mä sen opetan, olkoon väärin tahi ei. Toi ei vaan tainnu olla ihan fiksua, luulen että se sekoitti sen aika lahjakkaasti sivulla olemiseen. Tai emmä tiedä.