Olin poissa 17.30- 02.30 (?). Pentu oli vääntänyt pienen paskan siihen missä paperit vielä vähän aikaa sitten oli. En ajatellut olla noin pitkään, ja jos olisin tiennyt etukäteen että mennään kaverilta baariin, olisin ainakin jättänyt paperit lattialle. No, sama se.

Heräsin aamulla lattialta (...) ja urheasti otin särkylääkettä, keräsin itseni ja ajattelin että kyllä mä pystyn menemään kahdeksitoista leikkikurssille. Kello oli 10.30, joten ajattelin että avaan koneen samalla kun syön ja ehdin istua tässä puoli tuntia ennen kun pitää lähteä. Auto jäi yöllä baarin eteen eli se pitäis ensin hakea. Kone käynnistyi ja näytölle lävähti 11.30. Whaaat?! Kyllä mä muistin kellojen siirtämisen vielä illalla, mutta ei kyllä ollu päällimmäisenä mielessä kun yöllä hoipparoin kotiin... no, se siitä sitten, ei ehdi. Olishan sinne kai voinu mennä myöhässäkin, mutta vastoinkäymiset aina masentaa mua niin että totesin että tää oli selvä merkki jäädä potemaan krapulaa kotiin. :P

Ei ollut tarkoitus siis juoda, saati olla noin myöhään. Oli tosi hauska ilta mutta vähän harmittaa silti, että tää nyt jäi välistä. Mun elämä on niin just tällasta.. ensin on monta viikkoa ei-mitään-tekemistä-viikonloppuja, ja sit kaikki kasaantuu yhdelle viikonlopulle niin että en ehdi tai kykene joka paikkaan. :P

Piski nuoli mua huolella, havahduin pari kertaa yöllä siihen että toinen lussuttaa naaman, kädet, jalat ja kaiken mihin pääsee käsiksi. Sit se heilutti samalla häntää niin kovaa että se napsui seinään, eikä meinannu millään tajuta kun yritin sanoa että voitko lopettaa. :D Se nukku välillä mun kaulalla, mahalla ja jaloissa, mutta ilmeisesti kuumuuden takia siirty aika pian muualle. Mulla ainakin oli peiton jo koiran alla hirvee hiki.

Kohta lähdetään hakemaan autoa keskustasta, mutta luulen että sitä lukuunottamatta tänään ei tapahdu mitään. Mä meen petiin, yritän ensin toipua ja sitten lukea ens viikon tentteihin. Ugh.

--

Ai niin, yskänkohtaukset ei oo toistunu ollenkaan, ei minkäänlaisia oireita. Perunko mä nyt sen näyttelyn vai en? Huomenna pitää soittaa eläinlääkäriin ja siirtää tiistaista rotan lopetusaikaa, niin samalla vois sit sanoa jos tarvii koiralle lääkärintodistuksen. En vaan osaa päättää, kun ei oo mitään kokemusta näyttelypolitiikasta, saati tarttuvista taudeista. Sanokaa te joku!