Ulkona sataa loskapaskaa vaakasuorassa. Mun sormessa on reikä ja koko sormi on aivan jäykkä. Selkä on ihan helkkarin kipeä parin tunnin lumitöistä la-iltapäivänä.

Kaiken kruunaa se, että 11 maissa vasta herättyäni ja takki päällä koirankusetukselel lähdössä ollessani puhelin soi. Poliisista päivää, onko teillä harmaa xxx-xxx -auto. No on. Kelasin päässäni koska viimeeks ajelin hesassa, taisin siiis rysähtää kameraan... voi helvetin perkele. Mutta ei kai ne siitä soita? Setä sit onneks päästi mut piinasta ja kysyi että missä mun auton pitäis olla. Öö, kotona Mikkelissä mun talon vieressä kadulla? No ei ole, se on Lahden Prisman parkkiksella ja sitä ajoi A.H -niminen mieshenkilö. Olenkohan antanut auton hälle? No en, neverheard.

Siinä vaiheessa mun aivot rekisteröi että autoni on nussittu. Varastettu. Pöllitty! Käytin koiraa kusella vielä puolen yön jälkeen yöllä ja silloin se kyllä oli tallessa.

No, koska tää on koirablogi, en kerro sen enempää. Kaikki siisällä ollut tavara alkaen koiranhäkistä, joka ei edes mahdu ulos ilman että sen purkaa ensin auton sisällä, on raiskattu. Hukassa. Viety. Ne on vaan tavaroita, joo, ja eniten mua loukkaakin se että tuntuu ku minuun itseeni olis kajottu. Saatanan paskapää, ettäs kehtasikin viedä MUN auton!!

Pari tuntia meni siihen että istuin ja tärisin tuolillani, soittelin ympäriinsä ja koetin kasata listan mitä kaikkea siellä oli. Koiraparka oli aivan ymmällään, ei se kuvitellut että oon sille vihainen mutta ihmetteli silti huolissaan ku kiroan vähän väliä ääneen. Iltapäivän tunneiks selvisin sentään kouluun. Huominen menee autoa hakiessa, en tiedä tarttisko melkeen kysyä koiralle hoitajaa, voi mennä aika myöhille mun paluu.

Joo, että mieli on aivan pohjalukemissa, ulkona sataa edelleen loskapaskaa ja koirakin oli ihan blaaah, niin talsittiin vaan parikymmentä minsaa lähikortteleissa ja se saa riittää. Pentu taitaa olla vielä eilisestä uupunut, tai sit se ottaa mun mielialan suoraan itseensä, mutta ihmeen vaisu sekin kyllä on.

Saanko sanoa vielä kerran? Saan? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!