Perjantailta. Kuvaajana Katja O, miljoonat kiitokset hälle!! :)

 

seuraa.jpg

seuraa002.jpg

seuraa003.jpg

Seuraamista. Mä muistelin onko mulla nami kädessä vai ei, ja nythän meille selviää, että ilmeisesti on. Tai ainakin mun käsi on niin että koira varmaan kuvittelee siellä olevan. No, positiivista se, että ei toi kyllä mitään 100% imutusta ainakaan ollut. Kuva on vähän huonosta kulmasta, ja näyttää siksi (?) vinolle, mutta luulen että koiran paikka oli oikeasti erinomainen.

Hauska huomata, että ilmeisesti se heiluttaa häntää seuratessaan. :) Vai mikä äkkitypistys tossa yhdessä on käyny?!

 

sivu.jpg

Sivulla olo, luulen että mulla on (vasen) namikäsi rintaa vasten. Tää paljastaa aika paljon. Toi koiran tassu. Kirjoitinhan, että kiinnitin siihen huomiota uloslähtiessä, ja olen nyt viime päivinä täristänyt varpaitani niin kauan että koira korjaa jalkansa pois mun jalalta. Epäilemättä se on myös vinossa, tai sit sen jalat harittaa ja pahasti, jos se pystyy olemaan suorassa mutta toinen etujalka noin vinksallaan. :P Jatkamme korrektin paikan hiomista, ja mä kiinnitän huomiota siihen mistä suunnasta palkkaan koiran. Luulen että olen antanut namin miten sattuu, keskittynyt vaan siihen ettei se hyppää sitä vastaan, ja unohtanut miettiä että olen varmaan itse "kääntänyt" koirani vinoon.

Työstä kuuluu saada palkka! Luksi toki saa vielä nameja välissä, ja tässä sitten lopuksi leikkiä. Hauska kuva, mä just päästän koiran remmin kädestäni :D

palkka.jpg

palkka002.jpg

 

Vielä kerran kiitos kuvaajalle (joka ei kyllä edes lue koko blogia...), oli mahtavaa saada kuvia juurikin siksi, että noi varmisti ne virheet mitä olen aavistellutkin, ja onhan ne teknisesti sata kertaa parempia ku mun kameralla otetut... valkoinen tausta ja musta koira ei oo helppo, mutta näiden ei ollutkaan tarkoitus loistaa teknisesti, vaan näyttää sitä tekemisen meininkiä. :)