Huhhuijaa. Enpä tiedä mitä ajatella. Vähän jäi paha mieli, ja se kertoo siitä että minäkin olisin voinu käyttäytyä paremmin... mutta silti vituttaa, kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin olemassa. Oltiin oltu 2h lenkillä Viikissä äijän ja koiran kanssa ja oli tosi hyvä mieli. Koira oli lutrannu kaislikossa keppien perässä jo kertaalleen, hyi minua!, vapaana. Oltiin syöty eväitä ja kiivetty kahteen lintutorniin (L reippaana itse) yms yms. Sit oltiin siinä meidän "jälkinurtsilla" Pasteurinkadun puistossa. L oli puljannu ojaan vielä hetki sitten ja ajattelin päästää sen irti, jotta se vetäis vähän rallia ja enimmät kuravedet tippuis nurtsille auton sijasta. Skeittaajat oli rampillaan ja meidän takana oli äiti ja lapsi ihmettelemässä puistoa. Kävelin vähän syrjään niin että välimatkaa tuli kersakkoon (:D) joku parikymmentä metriä, ja sit katsoin että ei ketään edessäkään, ja irroitin koiran.

Ehdin heittää sille frisbeetä pari kolme kertaa, kun jostain alkoi kuulua "KOIRAT KIINNI! KYTKE SE KOIRA!". Mä tietty katsoin tikkana ympärilleni että missä jonkun kimppuun hyökkää koira ja mikä kauhee tapporaatelu siellä on tulossa, mutta en näe ketään missään. Mylvintä jatkuu, olin juuri heittänyt frisbeen ja huomasin että se lähti vähän vinoon, ja sinne oli ilmestyny joku ihminen. Sen mielestä varmaan näytti että koira paahtaa täysillä sitä kohti, eihän se voinu tietää että Luksia tuskin paskan vertaa kiinnostaa ja se näki vaan frisbeensä. Sekunnin sadasosassa tajusin että se muija karjuu mulle, ja että pitäiskö mun huutaa koira kesken pois, mutta frisbee kaarsi jo sivuun ja tippui alas, ja annoin koiran hakea sen. Siitä paikasta oli muijaan etäisyyttä ehkä 10-20m. Koira edelleen vähät välitti karjuvasta ihmisestä, vaan otti lelunsa ja tuli laukalla sen kanssa takas mun luokse.

Muija jatkaa edelleen karjumista, että kytke se saatanan rakki. No, kirosanasta en laita päätäni pantiksi, mutta jotain asiatonta rääkymistä sieltä tuli. Mä kyykistyin ja otin koiran pannasta kiinni, ja huusin että koira on kytketty. Ja muija sen kun jatkaa karjumista, ja jossain vaiheessa väliin tuli "TÄÄ ON SENTÄÄN HELSINKI!". Anteeksi? :D Mua vitutti niin että olisin karjaissu että soita saatana kytät jos noin häiritsee, ja mitä vitun tekemistä helsingillä on minkään kanssa, mutta mies sano että anna olla ja mennään jo autoon. Auto oli siinä kymmenen metrin päässä tiellä. Muija jatko edelleen mesoamista ja siinä vaiheessa L murisi sille ihan täysillä mun jaloista, en tainnu tajuta edes pitää sitä enää kiinni ku kuuntelin monttu auki toisen karjumista, mutta eipä se ny ylläri ylläri sen naisen luo vieläkään ollu menossa. Muriseva koirani alko naurattaa mua niin että luikittiin tosiaan sinne autoon...

No, näin jälkeen päin jäi kyllä vähän tyhmä olo. Idioottien kanssa ei tarvii alentua samalle tasolle. MINÄ tein rikoksen kun pidin koiraa irti, ja on mahdollista että se täti pelkäsi frisbeen perässä juoksevaa koiraani ihan oikeesti. Olisin voinu pyytää siltä anteeksi, tai siis kiljua anteeksipyytöäni sinne sen mesoamisen väliin, mutta silti. Paha mieli siksi, että jossain määrin kai ansaitsin moisen hyökytyksen, mutta olis se aikuinen ihminen nyt helvetti soikoon voinu vähän asiallisemmin sekin käyttäytyä.

Harmi ku ei ollu silmiä selässä, olisin todella halunnu nähdä miltä se aiemmin koiran juoksua seuratessaan ilosta hihkunut kersa nyt näytti, ja ne skeittipojat... voi jeesus.

Mä olen ihan varma että kytät tuskin olis paikalle vaivautunu, vaikka se nainen olis niille soittanut, ja jos oliskin, niin olisin toki pyytänyt anteeksi, maksanut mahdolliset sakot, ja varmaan möläyttäny vielä lähtiessäni että tää oli vaan hidaste, ei este... olenkohan vähän tyhmänylpeä?

Ja yleensä ärsyynnyn suunnattomasti siitä ku mun koira murisee (turhaan) ihmisille, mutta nyt se oli kyllä ihan päivän paras. :DDD Mikä ajoitus!!