Luksi ja Orsi

Pentu kyllä tietää että rotat ei ole leluja (huomatkaa esim. sen ilme), mutta kun mieli tekis niin maan kauhiasti. Tossa se hyppää kerran ilmaan, kun on vaan pakko hyppiä mutta rotta on sylissä ja sen päälle ei pompita. Kerran tyrkkään sen alas. Hittoako tönin, on mulla ääni, olis pitäny vaan komentaa perkeleellä niin menis ehkä paremmin perillekin.

Sitten niitä siivoushetken kuvia.

Ylitiivis eteen tulo? Kontakti ties minne? Apua, mua pelottaa, eli pää puskaan -efekti? Kuka arvaa?
leikkieteentulo.jpg

(Se toi mulle kongia ja könysi samalla jalkoihin, ja tossa se on just tunkenu sen kongin mun jalkojen välistä mun taakse ja on kumartumassa nostamaan sitä. :D)

Patjapäivytys. Patja on normaalisti pystyssä eikä se pääse sinne. Täällä on vielä vähän sisustus vaiheessa, toi kasvattajalta lainassa oleva lentoboksi vie niin paljon tilaa ja muutenkin olen vaan laiskotellut ja ajatellut, että sijoitan huonekalut lopullisesti paikoilleen kun pääsen tosta boksista eka eroon...
patjalla.jpg

ET SITTEN PISSAA SINNE!
matto.jpg

Minäkö? No en en!
matto002.jpg

(Toi on ihan sen perusilme. "Ihanaa, sulla oli asiaa! Mitäs sitten tehtäisiin?")

Mä en saa siitä ikinä sellasta sievää lähikuvaa jossa se ei huomaisi kun kuvaan. Tossakin se söi luutansa niin kauniisti kun tiskasin. Heti kun otin kameran vierestäni käteen ja käännyin aavistuksen, se alkoi kytätä mua. :P
matto003.jpg