Puistossa yhteensä 25minsaa, tosin reilu 10min meni varmaan jälkien kanssa puljaamiseen (kts oma postaus alta). Pidin pentua lähes koko ajan irti, en ottanu liinaa käsiini edes ihmisiä nähdessämme. Jotain kiljuvia kersoja se kovasti katseli, mutta sanoin vaan että mennään tänne suuntaan, ja tosi nätisti pysy mun mukana. :)

En taaskaan saanu treenattua luoksetuloa. Mulle on tullu joku ihme epäilys, mitä jos se ei tulekaan kun kutsun, enkä sitten uskalla kutsua. Kyykistyn ja annan namin kun se tulee niin mun luo, tai otan sen kiinni kun se itse on tullu mun lähelle. Pelleä, ala nyt vaan käyttämään sitä ääntä! :P

Yritän muistaa käyttää odota- ja istu-käskyjä arjessa. Istumista käytän yleensä eteisessä, kun olen ottamassa tai jo ottanut remmin pois, pidän vielä pannasta ja käsken istumaan. Sit yleensä heitän namin olkkariin (vasta kun on istunut, eli tarkkaa etten houkuttele tai edes näytä koko namia!) ja vasta luvalla päästän sen sinne. Jos ei istu heti, rykäisen tai tyrkkään sitä sormella perseelle tai kylkeen. Aina on sen jälkeen vähintään istunu. Kai tää tästä.

Ei oo saanu tänään muuta ku aamulla ennen kouluun lähtöäni 7.45 n. ruokalusikallisen nappulaa, sit jäljeltä ne jauhelihat, ja ajattelin vielä iltapäivällä tehdä kolmannen jäljen, jonka jälkeen saa kunnon ruuan.