7:30: 10x kuonon tunkeminen kenkään. Frolicia. Tarjoaa välillä edelleen tassua, ei auta ei.

 

11:30: 20x luopuminen, maksaa. Luulen vähän että se luulee että treenaamme katsekontaktia. Laitan siis käden sen kuonon ylle, ja pyrin myös koskemaan kuonoon, ja se mun nyrkkihän on samalla sen silmien edessä. Pentu väistelee jotta pääsee katsomaan mua silmiin. :D Mikähän tähän auttais...? Ajattelin että otan vaikka kynän käteen ja pidän sitä ilmassa, ja annan pennun itse tajuta, että laittaa kuonon sen alle niin että kynä on sen kuonon päällä poikittain. Siinä sais samalla haettua sitä liikkumattomana olemista. Sit vaihdan vaan kynän nakkiin. Heh. Tää taiskin olla paljon vaikeempaa kun oletin, ei tullu aloittaessani edes mieleen että pentu sotkee tän katsekontaktiin. :D

10x pitoa lelulla. Köysilelu, aluksi vähän hakusessa taas, mä myöhästyin kerran enkä naksauttanut kun se haukkasi sitä, ja sit pasmat meni entistä enemmän sekaisin. Vähän hakusessa sekin miten pidän sitä lelua. Kapula pysyy polvien välissä eikä siihen tarvii käsiä lainkaan, mutta tollanen lörppä köysi.. se täytyy olla kireelle pingotettu ja tarviin siihen molemmat kädet. Sit kestää aika ikuisuus kun pidän köyttä käsien välissä, toisessa kädessä on kans naksu. Naksautan, irroitan toisen käden, otan namin, pyydystän köyden takas käsiini. Ei oikeen hyvä. Lopulta pistin köyden toisen pään vasemman kyynärpään alle pöydälle, oikealla pingotin köyden kireelle ja oikeessa oli kans naksu. Vasen käsi ojenteli nameja pöydältä pennulle. Tossa se köysi vaan oli vinossa, ja mun mielestä tärkeetä olis että se köysi (=myöhemmin kapula) olis mun käsien tai polvien välissä. Täytyy ehkä panna tohon köyteen joku lenkki niin että saan sen esim. toisen reiden ympärille kiinni, niin toinen käsi vapautuis silleen. :D

Pentu on väsynyt, yritin äsken mennä puistoon pitemmälle kävelylle, mutta tyyppi ilmoitti tarpeensa tehtyään että me mentäis nyt kyllä ihan vaan takas kotiin. Olen sopinut illaksi kimppalenkin klo 17, ja klo 20 olis vielä toisen kanssa treenit tuolla kentällä. Saa nähdä tuleeko niistä yhtään mitään... tosin ke on taas pitkä päivä pennulla yksin, olen 11-18 putkeen koulussa. Olishan se ihan hyvä uuvuttaa. Jos annan sen pitää tänään koomapäivän, se on huomenna virtaa täynnä. :P