Joopa. Mä olen kestänyt aika monta pikkusieväävittuilua-kommenttia, ja nyt tuli vaan mitta täyteen. Kun hänen koiransa ei saa tehdä sitä, tätä ja tota koska hän laumanjohtajana kieltää, piste. Ei koskaan mitään ohjeita miten siihen on päästy, ei yhtään keskustelua vaikka ollaan keskustelupalstalla, vaan pelkkä ylimielinen tokaisu. Itse meni tunnustamaan vähän aikaa sitten sitten kas kun ei se sitten ollutkaan ihan niin kuitenkaan...

 

"(minä) "Ja mea, ei kai sillä sunkaan koirallas ollu lupaa lähteä sen peuran perään puoleksi vuorokaudeksi, mutta kas kun lähti vaan... vai mikä elukka se nyt olikaan, en muista niin tarkkaan."

(vastaus) On siinä harvinaisen k**ipäinen ihminen!
Vertaat sitte nuoren pentukoiran karkaamista sun naksupa**ahallintakikkailuihin!
Pitäisikös mun sitte naureskella palstalla, kun tuut kitisemään miten ihQdaa mudi jäi auton alle, kun annoit sen luvalla taajamassa jahdata pupua!?

..Mie en enää löydä sanoja, tollasen vajaapäisyyden kommentoimiseen."

---

"Mikä vatipää päästää huvikseen koiransa jahtaamaan luonnon elikoita?
Multa ei riitä pienintäkään ymmärtämystä tollasta pissiaivoisuutta kohtaan.
Ja miten arvon kaikkivoipa kuvittelee kykenevänsä hallitsemaan koiransa, joka ajaa jänistä taajamassa.
Eikös se ole heitteillejättö (vai mikä olis oikea sanamuoto).."

(kivasti tuli sanat mun suuhunkin!)

---

Mutta mikä hauskinta, alkutyrmistyksen jälkeen mua lähinnä naurattaa.