Nimittäin palkata, lahjoa, vastaehdollistaa, mitä helvettiä se ikinä onkaan. Suomeksi namia naamaan ohituksissa.

Nähtiin aamuharhailullamme puistossa saman kadun borderterrieri, se mikä pääsi iholle kanssa joskus kun L oli 9-10 -viikkoinen. Se meni kaukana, jossain 50 metrissä, ja pysähdyin vaan odottamaan. L pörhistyi ja toljotti aikansa mutta otti sitten kontaktia minuun, josta nappulasaalisleikki.

Pyörittiin puistossa lisää ja ne tuli kohta uudestaan näkyviin, ei onneksi olleet tulossa kohti tälläkään kertaa. En ehtinyt kissaa sanoa, kun L oli silmät loistaen sitä mieltä että anna lisää niitä jahtivahteja. Ehkä mä inhimillistän, mutta minusta se oli vielä niin itseensä tyytyväinen ja pullisteli sen takia. "Osasinpas hoitaa tän koiratilanteen niin että äiskä ei suuttunut mulle yhtään". Ja minulla on niin paha mieli... ei mun koira ole huono, minä se olen. Minä olen huono. :(