Kuvasin koiraa ja laitoin kuvia koneelle ja nettiin.
minä: eiks nyt ole neljäs päivä?
mies: no ei tosiaan, nyt on kolmaskymmenes, tai kolmaskymmeneseka
minä: täh?!
mies: TÄH?
minä: aaah, mä puhun tietenkin sterkasta, mun ajanlasku alkoi uudelleen siitä!

Koira sai aamulla vielä kipulääkkeet. Ne on määrätty ohjeella "3-5 päivää", nyt on siis neljäs. Kipeän oloinen se ei ole ollut, en tiedä olisiko ilman lääkkeitä. Meinattiin syöttää vielä huomisetkin, turhaan niitä mihinkään säästeleekään.

Käveltiin hakemaan ukko töistä, keskustaan tulee noin 4km. Kahden koiran kanssa remmikävely oli hiukan hakusessa. Alkumatkasta ojensin vetävää seisojaa x kertaa ja kun sain sen kuriin, mudi alkoi vuorostaan perseilemään. Ei voi kävellä reunassa eikä voi kävellä samaa tahtia ja pitää jäädä jumittamaan kaikille hajuille. Ne osaa kyllä halutessaan kävellä hyvin nätistikin.

Laitettiin koiralle vanhasta tyynyliinasta tehty vaippa, niin ei tartte pitää pönttöä. Aika nolo se on kyllä sekin:

Tytti "onneksi" vaan masentuu eikä ala riehumaan kuten mudilli.